WYMIANA PRODUKTÓW

Bardzo zależy nam na Waszej satysfakcji z dokonywanych zakupów w sklepie gilbertpolska.pl, dlatego w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki bezproblemowo wymieniamy obuwie i odzież na inny rozmiar.

1. Wymiana może nastąpić drogą wysyłkową lub osobiście, po uprzednim skontaktowaniu się z nami.
2. Wymieniany towar musi być bez śladów użytkowania, z oryginalnym opakowaniem, metką i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości.
3. Do wymienianego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający sprzedaż (paragon lub fakturę).
4. Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa Klient. 
5. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem. Prosimy o odesłanie towaru przesyłką poleconą, gdyż w przypadku jej zaginięcia, potwierdzenie nadania jest dokumentem, na którego podstawie Poczta Polska zwróci równowartość zagubionej przesyłki.

ZWROT PRODUKTÓW

Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. (Zasady zgodne z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” ) .Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt.

1. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia.
2. Towary muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu.
3. 
Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający sprzedaż (paragon lub fakturę).
4. Koszty wysyłki i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Każdy zakupiony produkt w naszym sklepie oprócz gwarancji producenta, objęty jest również gwarancją sklepu. Dzięki temu, w przypadku stwierdzenia wad technicznych dostarczonego towaru lub uszkodzeń przesyłki powstałych podczas transportu, zawsze masz prawo do reklamacji.

1. Przed wysłaniem reklamowanego produktu prosimy o kontakt.
2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa klient.
3. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku negatywnego rozstrzygnięcia reklamacji koszty przesyłki pokrywa Zamawiający.
5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu towaru (paragon lub fakturę).
6. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
7. W przypadku uzasadnionej reklamacji – towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – sklep zwróci Tobie równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
8. Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów a obrazem wyświetlanym na Twoim monitorze, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień wyświetlania, czy parametrów monitora.
9. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. Nie przyjmuj uszkodzonej przesyłki.

Adres, na który należy dokonać wysyłki:

Fan Store Patrycja Możejko
Żwirki i Wigury 2
80-463 Gdańsk